1b. הכרטיס הנטען "חבר" של קבע
 זהירות מהחנות!
מחבר: לקוח לא מרוצה / ---.red.bezeqint.net
תאריך:   02-08-09 23:06

בחנות "מסעות בע"מ " בפ"ת, בחרתי נעלי הרים שהוסבר לי שהן נעליים איכותיות מדגם יוקרתי. במעמד התשלום הסתבר שהנעליים עולות 1490 ש"ח, ויש הנחה של 13%, כך שסכום הסופי שהתקבל הינו 1295 ש"ח. מגבלת הטעינה של כרטיס המתנות של חבר הינה 1000 ש"ח, אך המוכר החביב הציע לעזור ע"י הטענת הכרטיס ב-300 ש"ח נוספים בעמדת האינטרנט (מה שבדיעבד הסתבר כלא חוקי). הטענתי, שילמתי, נסעתי הבייתה עם הנעליים.

בבית אי-התאמה של הדגם ע"ג הקופסה ובחשבונית עוררה בי חשד. בדקתי באינטרנט, הסתבר שחייבו אותי על דגם נעליים יקר בהרבה מזה שקיבלתי בפועל (יש חנויות שמוכרות ב-700 ש"ח).

חזרתי לחנות, ושם הודו ב-"טעות תמימה בחיוב", והסתבר שהעלות בחנות היא 1050 ש"ח.

ביקשתי לקבל 13% על מחיר זה, כפי שקיבלתי על המחיר המקורי של הדגם היקר יותר, אך הופתעתי מתגובתו של המנהל שהסביר כי גם "הנחת המועדון" ניתנה ב-"טעות" ע"י המוכר ולכן לא הסכים לתת את ההנחה המבוקשת. המוכר הסביר שאת ההנחה הוא נתן לנו לאחר שמנהל אחר בחנות אמר לו במופרש לתת הנחה זו.

כששאלתי האם ישנה דרך אחרת לפצות אותי על הטירחה (עצם זה שהייתי צריך לגלות באינטרנט שהנעל היא לא הנעל שמכרו לי, לבזבז ערב שלם בנסיעות לשם ובחזרה ודלק כמובן), המנהל השיב שאינו יכול לעשות דבר כי גם ככה הוא בהפסדים בגלל השימוש בכרטיס "חבר".

ביקשתי להחזיר את הנעליים ולזכות את הכרטיס, אך עמדתו של המנהל הייתה שאצטרך לחכות מפני שה זיכוי הוא רק לאחר 10 ימי עבודה.

התאכזבתי מאוד מחוסר האמינות והשירות הגרוע (לאחר התשלום). ציפיתי שמנהל יפגין קצת יותר איכפתיות משביעות רצון הלקוח בעיקר שהטעות נבעה מחוסר מקצועיות המוכרים והמנהל בחנות.

ראו הוזהרתם!

 הוצאת חנות מסעות מהכרטיס
מחבר: איל / ---.bb.netvision.net.il
תאריך:   05-08-09 21:26

מסכים עם כל מילה.

נתקלתי באתה בעיה, לצערי הפרסום לחנות מושך ואנחנו מגיעים במיוחד אליה לקבל את ההנחה ה"גדולה".

אחרי שנפלתי בפח התחלתי לקנות ב- "ריקושט", יש הנחה של 6% מבצעים יפים ולכן לא משתלם להגיע עד פתח תקווה .
גם בחנויות למטייל ובמיוחד בחנויות העודפים ניתן למצוא מוצרים טובים וזולים.

אני קורה להוציא את חנות מסעות מהכרטיס.

 תשובה ל: הוצאת חנות מסעות מהכרטיס
מחבר: "חבר" קשרי עמיתים. / ---.static.dcenter.bezeqint.net
תאריך:   13-08-09 08:26

שלום,
פנייתך הועברה להתייחסות הגורם האמון על כך ב"חבר" נציין כי כלל הערותיך נלקחו לתשומת ליבנו ויהווחלק ממערך השיקולים בחתימת ההסכמים הבאים מול בית העסק יחד עם זאת נציין כי ע"פ תקנון "חבר" המפורסם באתרינו (סעיף 22) "המוצרים ו/או שירותים המוצעים ברשתות הינם באחריות הבלעדית של המשתתפים. האחריות לטיב ואספקת המוצרים והשירותים, אשר נרכשים באמצעות הכרטיס בעסקים המשתתפים, אינה חלה ולא תחול על "חבר" ו/או על ישראכרט, אלא על העסקים המשתתפים בלבד".
כמו כן בנוגע לאופי הזיכוי (סעיף 16) "במקרה של ביטול עסקת רכישה או בהחזרת טובין שנרכשו באמצעות הכרטיס, ינהגו המשתתפים בהתאם למדיניות שנקבעה על ידם ובכפוף להוראת כל דין. במקרה של הטענת הכרטיס בסכום הזיכוי ו/ או ההחזר, יוטען בשווי הערך הנקוב ששולם לכרטיס "חבר של קבע" ותתבצע תוך שלושה ימי עסקים אחד מיום מתן הזיכוי. למען הסר ספק, בהחזרת מזומן יינתן הסכום ששולם בפועל ולא הסכום הטעון בכרטיס".
לאור האמור לעיל חברת מסעות רשאית לקבוע את אופי הזיכוי והמועד בו יוחזר הזיכוי לכרטיס ובאם הינה מאשרת את ביטול העסקה פועלת כנדרש למתן שירות הולם ללקוח ועל כן כפי שציינו ניקח את הערותך לתשומת ליבנו למיזמים הבאים.
בברכה,

 השב להודעה זו, חובה למלא מספר אישי וסיסמה!
 מספר אישי:
 סיסמה:
 שם/כינוי המחבר:
 כתובת דואר אלקטרוני:
 נושא:
התשובות להודעה זו יישלחו לכתובת הדואר האלקטרוני המצויינת למעלה.
  
  "חבר" תרבות ופנאי מנוע סחר ע"י חברת
PHP Notice: Undefined variable: login_name in C:\source\proj\hever\hvr_phorum\include\form.php on line 5